Paaaris.

I måndags blev det över 1 mils promenad, först med min syster i Gnesta.. Sen iväg hem till Linda som har fått en snurr & ska gå 1 mil varje dag, jätte duktig verkligen. :) Ska också bli duktig... efter Paris.

Äntligen har man fått en rolig & glad nyhet mitt i allt jobbiga & tråkiga som har hänt.. kan inte riktigt säga än.. Men det kommer bli ett brööööllop i Maj nästa år. :) Längtar!

Snart blir det Paris, jag ska verkligen njuta & ha det underbart.
Kommer ta massa bilder när vi är där, så ni får vänta tills jag kommer hem.

Ciao!






Kommentarer
Postat av: Linda

Som har fått någon snurr? ;)

Hörrudu, här är vi hälsosamma och duktiga bara1 ;)

2011-11-18 @ 14:40:54
URL: http://lindaeklund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0