Jungfrun - Natalie.


Analytisk, blyg, blygsam, flitig, intelligent, petig, praktisk, pålitlig.
Positiva egenskaper

Barsk, konservativ, orolig, perfektionistisk, överkritisk.
Negativa egenskaper

Saker jag gillar
Hygien, hälsosam mat, hälsosamma saker, listor, ordning.
(- Det här är verkligen jag)

Saker jag ogillar
Allt smutsigt, att vara osäker, hälsorisker, oreda, slarviga arbetare.


Jungfrun är observant, slug, kritisk, förståndig och tålmodig. Du tycker inte om förändringar och du är ofta väldigt konservativ inom de flesta områden i livet. Du kan verka kylig på ytan och du har svårt att skaffa vänner, och du är ofta väldigt ytlig mot de vänner du har. Men på insidan kan du faktiskt vara överkänslig, rädd för att bli sårad, och du vågar varken lita på andra människor eller på dig själv och ditt eget omdöme. Du är mycket medveten om dina brister, och ofta till och med överdriver du dem.
 
Du känner mycket starkt för andra människors välbefinnande, även om det inte alltid verkar så. Och ibland kan du blomma ut och visa upp din inre vishet, kvickhet och förnuftighet, och din starka förståelse för andra människors problem. 

Du är mycket intellektuell, metodisk, logisk, flitig och lättlärd, och du har en förmåga att se alla sidor av ett problem. Du tycker om problemlösning och du kombinerar mental sinnrikhet med en förmåga att lösa de mest komplicerade problem. Du har ett gott öga för detaljer, men ibland är du allt för noggran och exakt och sinkar saker och ting allt för mycket. Du är mycket uppfinningsrik och en duktig tekniker, men om någonting trots allt skulle gå fel, tappar du väldigt lätt modet.



- Ja, nu känner ni mig!




Kommentarer
Postat av: DeniseHolmsten

haha känner igen mig lite i dig ! haha ha en bra dag och massa kramar till dig!

2011-10-16 @ 15:12:59
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0