Saknar dig.










Har inte sovit många timmar inatt & drömt en massa konstiga saker. Usch!
Idag har jag fullspäckat schema, imorse blev det att hjälpa till ute med huset, var förbi Ikea också en sväng & firade jul. Nu är jag äntligen "hemma" i Stockholm igen.. känns skönt att få komma hem & bara få va ett litet tag.
Sen blir det in till stan för att fixa till min vardag lite, så den kan bli så normal som möjligt.
Gymkortet står högs upp på min lista! Sen ikväll blir det biomörker. :)
Saknar mina vänner & kollegor något enormt så jag startar igen som vanligt imorgon efter ca 1 veckas sjukskrivning. Ska bli skönt att få komma in i vardagen igen.

Saknar & tänker på dig så mycket pappa. Hoppas du har det bra uppe i himlen. <3


Kommentarer
Postat av: Jennie E

Vad söt du är natalie :)

Jag beklgar verkligen sorgen! Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur du/ni har haft det men jag önskar du mår bättre snart!



Kram Jennie

2011-10-20 @ 13:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0